• 22-03-2021, 17:39:51
    #1
    Merhabalar , part time sigortam var iken zorunlu stajımı yapabilir miyim?

    Bazı kaynaklarda haftalık maksimum 60saat vs olmalı tarzı şeyler gördüm ama eski bilgiler idi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • okulun yaptığı staj sigortası farklı bir sigorta hocam sağlık durumları için yapılıyor iş kısmına işlemiyor yani normal çalışabilirsiniz
  • 22-03-2021, 17:40:58
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    okulun yaptığı staj sigortası farklı bir sigorta hocam sağlık durumları için yapılıyor iş kısmına işlemiyor yani normal çalışabilirsiniz
  • 22-03-2021, 17:42:30
    #3
    sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okulun yaptığı staj sigortası farklı bir sigorta hocam sağlık durumları için yapılıyor iş kısmına işlemiyor yani normal çalışabilirsiniz

    Çok teşekkür ederim hocam , hem işten çıkma planı yapıyordum olmasa ise . Hemde işten çıkmazsam şahıs şirketi bağkur ödememe hakkım devam edicekti süper oldu benim için
    • sirdogukan
    sirdogukan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-03-2021, 17:45:05
    #4
    Bildiğim kadarıyla 1 kişiye 2 kişi sigorta yapılıp 2 işte de çalışabiliyorsunuz, örnek olarak bir makine mühendisi firmada çalışırken aynı zamanda petrol ofisinin lpg kontrolörü olarak çalışıp maaşını alabiliyor bunu yapan da baya çok var.