Merhabalar , part time sigortam var iken zorunlu stajımı yapabilir miyim?
Bazı kaynaklarda haftalık maksimum 60saat vs olmalı tarzı şeyler gördüm ama eski bilgiler idi.
Aynı Anda 2 Sigorta? İş-Staj
3
●76
- Kabul Edilen Cevap
- 4 Beğeni
-
- 22-03-2021, 17:40:58Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.okulun yaptığı staj sigortası farklı bir sigorta hocam sağlık durumları için yapılıyor iş kısmına işlemiyor yani normal çalışabilirsiniz
- 22-03-2021, 17:42:30sirdogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam , hem işten çıkma planı yapıyordum olmasa ise . Hemde işten çıkmazsam şahıs şirketi bağkur ödememe hakkım devam edicekti süper oldu benim içinsirdogukan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.