Bildiğim kadarıyla 1 kişiye 2 kişi sigorta yapılıp 2 işte de çalışabiliyorsunuz, örnek olarak bir makine mühendisi firmada çalışırken aynı zamanda petrol ofisinin lpg kontrolörü olarak çalışıp maaşını alabiliyor bunu yapan da baya çok var.