okulun yaptığı staj sigortası farklı bir sigorta hocam sağlık durumları için yapılıyor iş kısmına işlemiyor yani normal çalışabilirsiniz
Çok teşekkür ederim hocam , hem işten çıkma planı yapıyordum olmasa ise . Hemde işten çıkmazsam şahıs şirketi bağkur ödememe hakkım devam edicekti süper oldu benim için