• 17-03-2021, 11:50:35
    #1
    Merhabalar,

    Broşür, el ilanı dağıtılması için bildiğim kadarıyla belediyeye vergi verilmesi gerekiyor. Bu süreç nasıl işliyor daha önce deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? El ilanlarını dağıtmadan önce mi bildirmek gerekiyor? Ve nereye nasıl vergi ödenecek? Teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Evet hocam belediyede zabıta müdürlüğünden bilgi alabilirsiniz her şehirde farklı uygulama çıkabilir.
  • 17-03-2021, 11:53:25
    #2
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Broşür, el ilanı dağıtılması için bildiğim kadarıyla belediyeye vergi verilmesi gerekiyor. Bu süreç nasıl işliyor daha önce deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? El ilanlarını dağıtmadan önce mi bildirmek gerekiyor? Ve nereye nasıl vergi ödenecek? Teşekkürler.
    Kendi Bulunduğumuz il de (Aksaray) Daha önce bir çok kez gerek el ilanı gerek gördüğümüz yere branda asma işi yaptık (Habersiz) Bir Sıkıntı Çıkmadı Brandaları Ya Görevliler Yada Rakiplerin arada bir söküp atması dışında
  • 17-03-2021, 11:53:25
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Evet hocam belediyede zabıta müdürlüğünden bilgi alabilirsiniz her şehirde farklı uygulama çıkabilir.
  • 17-03-2021, 12:25:50
    #4
    Hocam biz toplıluk olarak dağıttık hiç bir izin almadan bir sıkıntı yaşamadık ama izin almanız gerekiyor . Belediyeye dilekçe yazıp veya giderek alabilirsiniz.