Merhabalar,

Broşür, el ilanı dağıtılması için bildiğim kadarıyla belediyeye vergi verilmesi gerekiyor. Bu süreç nasıl işliyor daha önce deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? El ilanlarını dağıtmadan önce mi bildirmek gerekiyor? Ve nereye nasıl vergi ödenecek? Teşekkürler.