Merhabalar,
Broşür, el ilanı dağıtılması için bildiğim kadarıyla belediyeye vergi verilmesi gerekiyor. Bu süreç nasıl işliyor daha önce deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi? El ilanlarını dağıtmadan önce mi bildirmek gerekiyor? Ve nereye nasıl vergi ödenecek? Teşekkürler.
Kendi Bulunduğumuz il de (Aksaray) Daha önce bir çok kez gerek el ilanı gerek gördüğümüz yere branda asma işi yaptık (Habersiz) Bir Sıkıntı Çıkmadı Brandaları Ya Görevliler Yada Rakiplerin arada bir söküp atması dışında