• 14-03-2021, 04:21:58
    #1
    Hayırlı geceler,

    Halihazırda makale yazarlığı yaptığım için günümün büyük bir çoğunluğu içerik hazırlamakla geçiyor ve bu sebeple de klavyeyi fazlasıyla yoğun kullanıyorum. Bir iki gündür gerçekten içerik hazırlarken bileklerimin fazlasıyla -özellikle sağ bileğimin- ağrıdığını hissettim. Bir iki araştırma yaptım on parmak klavye kullanımıyla bilek ağrısının ortadan kalkacağını hatta ve hatta gerçekten yazımda üst düzey konforun elde edileceği söyleniyor. Bu konu gerçekten doğru mu? On parmak klavye kullanan kişiler fikirlerini belirtirse sevinirim.

    Ek olarak on parmak klavye öğrenmek için hangi egzersiz metotlarını kullanabilirim? Bunun için sürekli yararlanabileceğim bir pratik yapma programı bulunuyor mu? ya da önerir misiniz?

    Yanıtlayan, fikrini beyan eden herkese şimdiden teşekkür ederim. Tekrardan hayırlı geceler...
  • 14-03-2021, 04:25:57
    #2
    Takip 😊
  • 14-03-2021, 04:28:50
    #3
    On Parmak Kullanıyorum Açıkcası Ve Hiç Böyle Birşey Yaşamadım

    Fakat Kolunuzu Destekleyecek Bir Masanız Var Rahat Kullanırsınız Benim Masam Bu : https://www.gittigidiyor.com/ev-bahc..._pdp_588739772
  • 14-03-2021, 04:29:22
    #4
    F klavye ile akar gider ama Q klavye de zor gibi
  • 14-03-2021, 05:01:22
    #5
    10 parmak kullanıyorum hiç bir alakası yok ağrıyor konfor yok yani 😂
  • 14-03-2021, 05:13:21
    #6
    Karpal tünel sendromu. Klavye ergonomisi ile alakası da var. Google a düello yaz orda hem eğitim hem yarışma var.
  • 14-03-2021, 05:14:11
    #7
    1 ders eksik ama buradaki programı tavsiye ederim.
    F yazmanın hem kolay hem hızlı olduğu söyleniyor. Bunun yanı sıra oturma şeklin ve klavyen de konforunu ciddi etkileyen unsurlardır. Benim şu anki klavyeme resmen vuruyorum halbuki çok güzel klavyeler var mekanik olmadığı halde pıt pıt işliyor
  • 14-03-2021, 05:19:36
    #8
    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ders eksik ama buradaki programı tavsiye ederim.
    F yazmanın hem kolay hem hızlı olduğu söyleniyor. Bunun yanı sıra oturma şeklin ve klavyen de konforunu ciddi etkileyen unsurlardır. Benim şu anki klavyeme resmen vuruyorum halbuki çok güzel klavyeler var mekanik olmadığı halde pıt pıt işliyor
    Kullandığım klavye logitech g213 aslında sorunun klavyemden kaynaklandığını düşünmüyorum dediğiniz gibi oturma pozisyonyonu ve masa yapısından kaynaklanabilir.. sadece internette yaptığım araştırmalarda on parmak yazımın bilek ağrısını gidermede etkili olduğu söyleniyordu o yüzden merak etmiştim 😅
  • 14-03-2021, 05:20:44
    #9
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    On Parmak Kullanıyorum Açıkcası Ve Hiç Böyle Birşey Yaşamadım

    Fakat Kolunuzu Destekleyecek Bir Masanız Var Rahat Kullanırsınız Benim Masam Bu : https://www.gittigidiyor.com/ev-bahc..._pdp_588739772
    İnceleyeceğim hocam, masa ihtiyacım olduğu kesin 😊