Hayırlı geceler,

Halihazırda makale yazarlığı yaptığım için günümün büyük bir çoğunluğu içerik hazırlamakla geçiyor ve bu sebeple de klavyeyi fazlasıyla yoğun kullanıyorum. Bir iki gündür gerçekten içerik hazırlarken bileklerimin fazlasıyla -özellikle sağ bileğimin- ağrıdığını hissettim. Bir iki araştırma yaptım on parmak klavye kullanımıyla bilek ağrısının ortadan kalkacağını hatta ve hatta gerçekten yazımda üst düzey konforun elde edileceği söyleniyor. Bu konu gerçekten doğru mu? On parmak klavye kullanan kişiler fikirlerini belirtirse sevinirim.

Ek olarak on parmak klavye öğrenmek için hangi egzersiz metotlarını kullanabilirim? Bunun için sürekli yararlanabileceğim bir pratik yapma programı bulunuyor mu? ya da önerir misiniz?

Yanıtlayan, fikrini beyan eden herkese şimdiden teşekkür ederim. Tekrardan hayırlı geceler...