On Parmak Klavye Kullanımı Hk.
10
●137
- 14-03-2021, 09:44:59On parmak F klavye kullanıyorum hocam. Katiplik için özel olarak ders almıştım. Bilgisayarınızı koyduğunuz masa, oturduğunuz sandalye, klavye türü, masa ve sandalye arasındaki mesafe bunların hepsi bileğinizin ağrımasında etkili olabilir. Ama On parmak kullanıyım da bileğim ağrımasın diye birşey söz konusu değil 🙂 Yukarıda belirttiğim tüm kriterler uygunsa zaten bileğiniz kısa sürede ağrımaz.