• 10-03-2021, 00:53:47
    #1
    ortaöğretim hemşire olan var mı?

    Atandınız mı ?
    Atama mı bekliyorsunuz?
    Meslek değiştireniniz oldu mu ?
  • 10-03-2021, 00:55:37
    #2
    Ortaöğretim hemşireler 2016da bitti hocam artık hemşire yardımcısı olarak mezun olabiliyorlar ayrıca atanmasıda baya zor
    • karahan29
    karahan29 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 00:57:55
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaöğretim hemşireler 2016da bitti hocam artık hemşire yardımcısı olarak mezun olabiliyorlar ayrıca atanmasıda baya zor
    biliyorum hocam bende hemşireyim. Sadece forumda kaç kişi var diye merak ettim.
  • 10-03-2021, 01:02:31
    #4
    Ablam var 90 aldı kpssden alım için bekliyor
  • 10-03-2021, 01:03:44
    #5
    Ben varım atanmadım başka bölüme geçiş yapmadım.
  • 10-03-2021, 01:07:05
    #6
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablam var 90 aldı kpssden alım için bekliyor
    Şimdiden hayırlı olsun sonraki alıma atanır herhalde bu puanla

    Bende 72 aldım. Bekliyoruz işte...

    abdakgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım atanmadım başka bölüme geçiş yapmadım.
    Ben mezun olunca atanırım o arada da üniversite bitiririm gibi düşündüm. Okul bitti sayılır (alttan ders bıraktım) ama beklendiği gibi olmadı işler