ortaöğretim hemşire olan var mı?
Atandınız mı ?
Atama mı bekliyorsunuz?
Meslek değiştireniniz oldu mu ?
ortaöğretim hemşire olan var mı?
5
●57
- 10-03-2021, 00:57:55biliyorum hocam bende hemşireyim. Sadece forumda kaç kişi var diye merak ettim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2021, 01:07:05Şimdiden hayırlı olsun sonraki alıma atanır herhalde bu puanlalaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 72 aldım. Bekliyoruz işte...
Ben mezun olunca atanırım o arada da üniversite bitiririm gibi düşündüm. Okul bitti sayılır (alttan ders bıraktım) ama beklendiği gibi olmadı işlerabdakgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle