laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ablam var 90 aldı kpssden alım için bekliyor
Şimdiden hayırlı olsun sonraki alıma atanır herhalde bu puanla

Bende 72 aldım. Bekliyoruz işte...

abdakgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben varım atanmadım başka bölüme geçiş yapmadım.
Ben mezun olunca atanırım o arada da üniversite bitiririm gibi düşündüm. Okul bitti sayılır (alttan ders bıraktım) ama beklendiği gibi olmadı işler