Ablam var 90 aldı kpssden alım için bekliyor
Şimdiden hayırlı olsun sonraki alıma atanır herhalde bu puanla
Bende 72 aldım. Bekliyoruz işte...
Ben varım atanmadım başka bölüme geçiş yapmadım.
Ben mezun olunca atanırım o arada da üniversite bitiririm gibi düşündüm. Okul bitti sayılır (alttan ders bıraktım) ama beklendiği gibi olmadı işler