Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortaöğretim hemşireler 2016da bitti hocam artık hemşire yardımcısı olarak mezun olabiliyorlar ayrıca atanmasıda baya zor
biliyorum hocam bende hemşireyim. Sadece forumda kaç kişi var diye merak ettim.