Konu
ortaöğretim hemşire olan var mı?
10-03-2021, 00:57:55
#3
karahan29
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ortaöğretim hemşireler 2016da bitti hocam artık hemşire yardımcısı olarak mezun olabiliyorlar ayrıca atanmasıda baya zor
biliyorum hocam bende hemşireyim. Sadece forumda kaç kişi var diye merak ettim.