• 09-03-2021, 23:09:51
    #1

    Arkadaşlar buna ne gircez ben adsense başkasına sitte buna ne gircez ben ilk defa karsilastim
  • 09-03-2021, 23:12:17
    #2
    Hesabı amerika üzerinden açmışsınız sanırım. Vegilendirme için vergi numarası istiyor.
  • 09-03-2021, 23:12:46
    #3
    yeni politika geldi hocam 2 saat önce falan
  • 09-03-2021, 23:13:37
    #4
    Zartnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı amerika üzerinden açmışsınız sanırım. Vegilendirme için vergi numarası istiyor.
    hex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni politika geldi hocam 2 saat önce falan
    Ben Türkiye'deyim veegim var ama hesap ismi başkasına ait nasıl yapcam acaba
  • 09-03-2021, 23:16:42
    #5
    ruchan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Türkiye'deyim veegim var ama hesap ismi başkasına ait nasıl yapcam acaba
    hocam kazancınız tr üzerinden geliyorsa sıkıntı yok bu politika abd kazancı olan kişileri kapsıyor
  • 09-03-2021, 23:18:29
    #6
    hex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kazancınız tr üzerinden geliyorsa sıkıntı yok bu politika abd kazancı olan kişileri kapsıyor
    Amerika'da da tıklama geliyorda ben buna ne gireecem hocam onu anlamadım
  • 09-03-2021, 23:18:45
    #7
    Kaçış yok
  • 09-03-2021, 23:19:20
    #8
    ruchan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika'da da tıklama geliyorda ben buna ne gireecem hocam onu anlamadım
    hocam benimde geliyor konu daha çok yeni biraz beklicem ben
  • 09-03-2021, 23:19:46
    #9
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçış yok
    Benim zaten vergim var hocam o sıkıntı değil buna ne gircem ve adense hesap ismi bana ait değil.