ruchan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Türkiye'deyim veegim var ama hesap ismi başkasına ait nasıl yapcam acaba
hocam kazancınız tr üzerinden geliyorsa sıkıntı yok bu politika abd kazancı olan kişileri kapsıyor