Zartnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı amerika üzerinden açmışsınız sanırım. Vegilendirme için vergi numarası istiyor.
hex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni politika geldi hocam 2 saat önce falan
Ben Türkiye'deyim veegim var ama hesap ismi başkasına ait nasıl yapcam acaba