• 06-03-2021, 17:46:04
    #1
    Merak ettiğim konu forumun optimizasyonu açısından bence önemli bildirimlerin ajax ile 5-6 sn de bir ajax ile alındığını farkettim.

    websocket kullanmak yerine neden böyle bir yapı tercih ettiklerini merak ediyorum.
    bilen varsa açıklayabilir mi lütfen sabırsızlıkla bekliyorum .
    @Burti;
  • 06-03-2021, 17:53:49
    #2
    nesnesel yapıya uygun olmadığı için
  • 06-03-2021, 17:55:26
    #3
    Zartnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nesnesel yapıya uygun olmadığı için
    Hocam bence ajax'dan iyidir nesnesel yapıya uygun değili tam olarak anlamadım ajaxda olup websocket'de olmayan nedir
  • 06-03-2021, 18:07:31
    #4
    Websocket yazmayı bilen yoktur belki 🤔
  • 06-03-2021, 18:08:55
    #5
    Socket.io destekleyen hosting yok uygulamayı ayağa kaldırmak zor + profesyonel şekilde yazmayı bilen yok.
  • 06-03-2021, 18:20:05
    #6
    alicemalturan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence ajax'dan iyidir nesnesel yapıya uygun değili tam olarak anlamadım ajaxda olup websocket'de olmayan nedir
    Nesneseli websocketten sonraki bi kaç adımı düşünerek yazdım. Sadece bi cevap verecek olursak browserda websocket çalıştırmak için yüzlerce teferruatı aşmak gerekir. Anlık cevaplar almak için yüzlerce angaryayı aşmak ve sistemi geliştirmek mantıksız. r10 ve benzeri canlı sistemlerde proje yönetiminde o an işinizi çözecek teknolojiye en hızlı şekilde ulaşmak makuldür. Sizin mantığınız, ar-ge ofisinde yeni teknoloji üretim tesisinde falan geçer görür.