Hocam bence ajax'dan iyidir nesnesel yapıya uygun değili tam olarak anlamadım ajaxda olup websocket'de olmayan nedir
Nesneseli websocketten sonraki bi kaç adımı düşünerek yazdım. Sadece bi cevap verecek olursak browserda websocket çalıştırmak için yüzlerce teferruatı aşmak gerekir. Anlık cevaplar almak için yüzlerce angaryayı aşmak ve sistemi geliştirmek mantıksız. r10 ve benzeri canlı sistemlerde proje yönetiminde o an işinizi çözecek teknolojiye en hızlı şekilde ulaşmak makuldür. Sizin mantığınız, ar-ge ofisinde yeni teknoloji üretim tesisinde falan geçer görür.