Merak ettiğim konu forumun optimizasyonu açısından bence önemli bildirimlerin ajax ile 5-6 sn de bir ajax ile alındığını farkettim.
websocket kullanmak yerine neden böyle bir yapı tercih ettiklerini merak ediyorum.
bilen varsa açıklayabilir mi lütfen sabırsızlıkla bekliyorum .
@Burti;