• 05-03-2021, 00:45:54
    #1
    Birisi bana haksız yere - trade vermiş kişiyi tanımıyorum bile - trade vermiş etiket attığım halde konu açamıyorum nedeni nedir



    * Şikayetçi olduğum üye: @Andmedia
    * Şikayetçi olma nedenim: Takipçi atma garantisi vermişim takipçi atmamışım
    * Açıklama ve kanıtlarım: Bu şahısla ticaretim olduğunu bile hatırlamıyorum resmen beni karalamaya çalışıyor ben takipçi satışı bile yapmıyorum. - Tradenin kaldırılmasını talep ediyorum

    Belki telefondan olmuyordur pcye ulaşımım yok moderatör konumu taşırsa çok sevinirim 🙏
  • 05-03-2021, 00:49:44
    #2
    Muhtemelen seni engellemiştir.
  • 05-03-2021, 00:50:24
    #3
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen seni engellemiştir.
    Kişiyi tanımıyorum hocam onu geçtim takipçi satışı bile yapmıyorum ben. Bu konuyu nasıl açabilirim
  • 05-03-2021, 00:54:17
    #4
    bak buraya bir buton koymuşlar

  • 05-03-2021, 00:56:29
    #5
    şikayet konusu açmamalısın zaten haksız trade konusu var oraya bildirmen lazım

    https://www.r10.net/sikayetim-var/26...e-basligi.html
    • emirhanokr
    emirhanokr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-03-2021, 00:57:05
    #6
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak buraya bir buton koymuşlar

    Yolladım hocam ama müşterilerime ters etki yaratıyor bu öğrenci olduğum için geçimimi buradan sağlıyorum. Cidden yazık bu üye bana r10dan neden yardımcı olmadınız niye bile yazmadı ki takipçi satışı yapmıyorum bile
  • 05-03-2021, 00:59:06
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet konusu açmamalısın zaten haksız trade konusu var oraya bildirmen lazım

    https://www.r10.net/sikayetim-var/26...e-basligi.html
    Yazdım hocam ama kanıt olmadan kaldırılmıyor sanırım ama anlamadığım nokta ben takipçi satışı yapmıyorum. Tüm müşterilerim kişiler telefon numaramdan ulaşıyor
  • 05-03-2021, 01:14:40
    #8
    Keşke o attı diye sende dönüş atmasaydin hocam 😀
  • 05-03-2021, 01:16:36
    #9
    DarknetTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke o attı diye sende dönüş atmasaydin hocam 😀
    Hocam şuanda bile aktif ticaret için konuştuğum müşterilerim var 1 gün özel işlerim var diye foruma az girdim gece bi girdim - trade ile karşılaştım ki benle alakası olmayan bir - trade şaşırdım ticaretimi etkilemesin diye atmak zorunda kaldım ki müşterilerim görsün diye