Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet konusu açmamalısın zaten haksız trade konusu var oraya bildirmen lazım

https://www.r10.net/sikayetim-var/26...e-basligi.html
Yazdım hocam ama kanıt olmadan kaldırılmıyor sanırım ama anlamadığım nokta ben takipçi satışı yapmıyorum. Tüm müşterilerim kişiler telefon numaramdan ulaşıyor