Konu
Şikayet var konusu açamıyorum
05-03-2021, 00:56:29
#5
Misafir
şikayet konusu açmamalısın zaten haksız trade konusu var oraya bildirmen lazım
https://www.r10.net/sikayetim-var/26...e-basligi.html