
Sizce logo nasıl olmuş
15
●230
- 02-03-2021, 02:18:03nub910 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleegrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGörüşleriniz için teşekkür ederim hocalarım. Başkalarının gözünden nasıl görünüyor onu merak ederek sormuştum. İnşallah daha da iyi hale getiricemkvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 02-03-2021, 02:21:52MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleegrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMalesef Bu Arkadaşlara Katılıyorumkvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Üzülme Daha İyisini Yapabileceğine İnanıyorum
- 02-03-2021, 02:23:45Görüşünüz için teşekkür ederim hocam site de bu şekilde duruyor. Tabi her insanın renk vb. zevkleri farklı bana bu şekilde güzel gözüküyor ancak elbette logoda eksikler vs. olabilir.Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


