nub910 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anka kuşunun üzerinde oynanıp daha özgün hale getirilebilir. Fontlarda iyileştirebilir. Ama bu halide güzel hocam hayırlı olsun
MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmamış hocam
egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emeğinize sağlık ama sevmedim.
kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize, emeğinize sağlık fakat yazı fontu ve rengini beğenemedim maalesef.

Hayırlı Günler
Görüşleriniz için teşekkür ederim hocalarım. Başkalarının gözünden nasıl görünüyor onu merak ederek sormuştum. İnşallah daha da iyi hale getiricem )