Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan sitenizin teması üzerinde nasıl durduğu şuan sade hali göze güzel gelmeyebilir. Fakat belki sitenizin teması ile birleştiğinde şık ve uyumlu gözükür.
Görüşünüz için teşekkür ederim hocam site de bu şekilde duruyor. Tabi her insanın renk vb. zevkleri farklı bana bu şekilde güzel gözüküyor ancak elbette logoda eksikler vs. olabilir.