Göz tembelliği olan ehliyet alabiliyor mu yada forumda böyle bir deneyimi mevcut arkadaşımız var mıdır ? şöyle düşünün sağ gözüm görmüyor gibi düşünebilirsiniz aslında görüyorum fakat bir gözümü kapattığım da sağ gözle çok verim alamıyorum %90 görmüyorum diyebilirim ama sol göz normal full HD
Ehliyete yıllardır bu sebeple yazılmadım hatta bu nedenden dolayı Subayda olamadım . Düşünün 13 doktor geziyorsunuz mülakatlar sınavlar hepsi okey ama gözde bu nedenden ötürü Asker olamadım. Gerçi normal askerliği mi yaptım o ayrı . Göz tembelliği konusunda biraz endişelerim var ehliyete yazılsam mı diye düşünüyorum . Deneyimi olan yada bilgisi olan arkadaşlar var mıdır ?