mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam göz tembelliği mi var sadece? yani göz tembelliği dediğimiz şey iki gözün numarası birbirinden farklı olması demek. miyop var ise numaranız kaç?
Miyop ve astigmat var hocam. Göz tembelliği ağ mağ bildiğiniz gör diyebiliriz herhangi bir haf veya cisime odaklandığınız da görmüyorsunuz. Sanki gözünün ön ucunda siyah nokta gibi puslu sizi engelliyor puslu bir cam gibi düşünün.