• 01-03-2021, 15:28:47
    #10
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde sol gözümde göz tembelliğinden dolayı %85 görmüyor. yaklaşık 20 yıldır ehliyet sahibiyim. Belirli bir kıstas var yönetmelikte. İki göz toplamda yanlış hatırlamıyorsam 12 harf okuyabilmeniz gerekiyor. B sınıfı için sorun olmuyor ama daha üst sınıflarda ehliyet alamazsınız. Benim gibi
    Hocam aynı kaderi paylaşıyoruz. B ehliyeti alsam yeterli fazlasından gözüm yok
  • 01-03-2021, 15:31:14
    #11
    B sınıfı ehliyeti olan arkadaşım var normal prosedür ile ilerleyerek almış ek bir yere göndermemişler