• 27-02-2021, 22:11:40
    #10
    Zaten iyice pahalandı.
  • 27-02-2021, 22:13:20
    #11
    nerden yaklaşayım bilemedim sağlığa zararından mı,nasıl bir günah olduğunun örneğini vererekmi. kanserin her türlüsüne davetiye çıkaran şeydir alkollü içki ve türevleri
  • 27-02-2021, 22:14:15
    #12
    Allah sarıl ve bu dünyanın sonu olduğunu unutma
  • 27-02-2021, 22:14:42
    #13
    Ne kadar içiyorsun? Limitin nedir?
  • 27-02-2021, 22:14:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Papağan aldım jako. 3.000₺ beni o kurtardı. Çocuğun odasınada bi masaüstü topladım hemen. Şimdi wiski yerine ıhlamur içiyorum. Ailecek mutluyuz.
  • 27-02-2021, 22:14:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    r10 un din hocaları gelmeden yerimizi alalım
  • 27-02-2021, 22:15:56
    #16
    Google 1. Sayfa Garantili
    Beyninizde bitirmedikten sonra istediğiniz kadar tavsiye veya destek alın nafile. Ben bırakacağım diyerek kendiniz bırakmalısınız. Zorlanırsanız farklı şeylerle meşgul olun, oyun oynayın, çerez tüketin v.s.
  • 27-02-2021, 22:17:20
    #17
    hemen günah, din, iman demeye başlamış bazı arkadaşlar ama konuyu açan kişi zaten bunların farkında sizden elle tutulur öneriler istemiş arkadaşlar dalga geçer gibi yapmayın etmeyin her şeye aynı şeyleri yazıyorsunuz.
  • 27-02-2021, 22:17:36
    #18
    Hocam kendinize gerçek bir sosyal aktivite bulmalısınız. Daha az zararlısından. Mesela bir arkadaş grubuyla takım sporları denemek eğlenceli olur ya da yorgun olursanız yine arkadaşlarla veya yalnız olarak bilgisayar oyunlarını deneyebilirsiniz. Ama siz bırakmak istedikçe yakınınızdakiler içmeye devam edip sizi teşvik ederse bırakmanız imkansız gibi bir şey, bir gün gaza gelip "bıraktım" dersiniz diğer gün sizi ikna ederler "bir kere geldik dünyaya eğlenelim" dedirtirler.