• 21-02-2021, 15:08:16
    #1
    Kayın biraderim rahmetli kayın pederimden dolayı yetim maaşı alıyor, kayın validem de dul maaşını alıyor nor al olarak. Kayın biraderimin öğrenciliği bitti bubay yarı dönem uzadığı için. Sınavına girdi mezun oluyor. Şimdi bu durumda maaşı anneme devretmek istiyor. Bu süreç nasıl oluyor? Yanında hangi belgelerin olması gerekir? Maaşın anneme aktarılması kaç günü buluyor? Sonraki ayı eksik alma durumu var mı?
  • 21-02-2021, 15:27:22
    #2
    İlk olarak şimdi aklımda değil ama bir SSK nın bir müşteri hizmeti numarası var. Onu araması lazım. Görevlilere durumu anlatın bazen 2-3 defa anlatmak gerekiyor. Sabırla tüm yaşadığınızı ne yapmak istediğinizi anlatın. sizin adınıza bir dilekçe dolduruyorlar. Dilekçenin kodunu mutlaka alın. Sonrasında yaklaşıl 3-4 gün sonra tekrar arayıp dilekçe sonucunu öğrenin. 1 ay gecikmeli olabiliyor ama toplu ödeme yapıyorlar.

    Edit: müşteri hizmetleri numarası 0(212)372 10 00 7/24 açık arayabilirler.