İlk olarak şimdi aklımda değil ama bir SSK nın bir müşteri hizmeti numarası var. Onu araması lazım. Görevlilere durumu anlatın bazen 2-3 defa anlatmak gerekiyor. Sabırla tüm yaşadığınızı ne yapmak istediğinizi anlatın. sizin adınıza bir dilekçe dolduruyorlar. Dilekçenin kodunu mutlaka alın. Sonrasında yaklaşıl 3-4 gün sonra tekrar arayıp dilekçe sonucunu öğrenin. 1 ay gecikmeli olabiliyor ama toplu ödeme yapıyorlar.

Edit: müşteri hizmetleri numarası 0(212)372 10 00 7/24 açık arayabilirler.