Kayın biraderim rahmetli kayın pederimden dolayı yetim maaşı alıyor, kayın validem de dul maaşını alıyor nor al olarak. Kayın biraderimin öğrenciliği bitti bubay yarı dönem uzadığı için. Sınavına girdi mezun oluyor. Şimdi bu durumda maaşı anneme devretmek istiyor. Bu süreç nasıl oluyor? Yanında hangi belgelerin olması gerekir? Maaşın anneme aktarılması kaç günü buluyor? Sonraki ayı eksik alma durumu var mı?