• 20-02-2021, 16:33:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    2. nesil AirPods sizce alınır mı? Fiyatı bir kulaklığa göre evet yüksek fakat kullanışlılık bakımından almaya değer bir ürün mü sizce?
  • 20-02-2021, 16:34:41
    #2
    Bende airpods pro var hocam çok memnunum. Kesinlikle alınır
  • 20-02-2021, 16:35:30
    #3
    Apple ürünleri kullanıyorsanız, paranız varsa alınır
  • 20-02-2021, 16:36:06
    #4
    apple da para varsa alınır. taksit yapacaksanız almayın bence
  • 20-02-2021, 16:39:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende airpods pro var hocam çok memnunum. Kesinlikle alınır
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple ürünleri kullanıyorsanız, paranız varsa alınır
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple da para varsa alınır. taksit yapacaksanız almayın bence

    Teşekkür ederim.
  • 20-02-2021, 16:42:31
    #6
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple da para varsa alınır. taksit yapacaksanız almayın bence
    aslında faizsiz taksit imkanı varsa borçlanmak daha iyi bence Malum para her geçen gün değer kaybediyor. 1 ay sonra ödeyeceğimiz 200 tl ile 6 ay sonra ödeyeceğimiz 200 TL’nin değeri bir olmayacaktır sonuçta.
  • 20-02-2021, 16:43:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında faizsiz taksit imkanı varsa borçlanmak daha iyi bence Malum para her geçen gün değer kaybediyor. 1 ay sonra ödeyeceğimiz 200 tl ile 6 ay sonra ödeyeceğimiz 200 TL’nin değeri bir olmayacaktır sonuçta.
    Kesinlikle, vade farksız alacağımdan taksitli alırsam kafam rahat olur tek seferde 1000TL'yi bir ürüne yatırmaktansa parça parça daha iyi.
  • 20-02-2021, 16:44:31
    #8
    1 yıldır kullanıyorum kesinlikle alınır
  • 20-02-2021, 16:51:54
    #9
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında faizsiz taksit imkanı varsa borçlanmak daha iyi bence Malum para her geçen gün değer kaybediyor. 1 ay sonra ödeyeceğimiz 200 tl ile 6 ay sonra ödeyeceğimiz 200 TL’nin değeri bir olmayacaktır sonuçta.
    doğru ama ben hiç bir teknolojik ürün alırken taksitli bir şekilde almıyorum düzlüğe çıkınca almak daha iyidir.