aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında faizsiz taksit imkanı varsa borçlanmak daha iyi bence Malum para her geçen gün değer kaybediyor. 1 ay sonra ödeyeceğimiz 200 tl ile 6 ay sonra ödeyeceğimiz 200 TL’nin değeri bir olmayacaktır sonuçta.
Kesinlikle, vade farksız alacağımdan taksitli alırsam kafam rahat olur tek seferde 1000TL'yi bir ürüne yatırmaktansa parça parça daha iyi.