apple da para varsa alınır. taksit yapacaksanız almayın bence
aslında faizsiz taksit imkanı varsa borçlanmak daha iyi bence

Malum para her geçen gün değer kaybediyor. 1 ay sonra ödeyeceğimiz 200 tl ile 6 ay sonra ödeyeceğimiz 200 TLnin değeri bir olmayacaktır sonuçta.