emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apple da para varsa alınır. taksit yapacaksanız almayın bence
aslında faizsiz taksit imkanı varsa borçlanmak daha iyi bence Malum para her geçen gün değer kaybediyor. 1 ay sonra ödeyeceğimiz 200 tl ile 6 ay sonra ödeyeceğimiz 200 TL’nin değeri bir olmayacaktır sonuçta.