ilkay_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Otomobil önerisi
18
●163
- 20-02-2021, 11:44:433 serisi çakal kasa olmuş, genç zamanda olsaydık oldukça güzel araba ama yaş ilerledi bize yakışmaz. Biraz daha ağır bir araç bakıyorum.
- 20-02-2021, 11:47:15Bu ilanı görmüştüm volvo tartışmasız yakışıklı marka ancak s60 modeli araç içi küçük. 2 çocuk var biraz daha geniş araba bakıyorum.mkaaNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2021, 11:49:10Passat güzel araç hocam aslında, pederde 2016 modeli var ancak fiyat bakımından çok yüksek 2 yıl önce olsaydı düşünmeden passatı tercih ederdim. Ancak şu anda passata bu paralar verilmez, onun yerine ford mondeo 2.0 alırım çok daha iyi.Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğin gibi A4 şu anda en mantıklı tercih olacak sanırsam.
Aynı zamanda BMW'yi performans için almıştım. Beygiri biraz yükseltmiştim stok 258Hp ben 340hp getirdim çok güzel gidiyordu ancak artık yaşı itibariyle çok masraf çıkartıyordu. BMW eski kasalara binmek için sanayiye yakın yerde oturmak lazım. Bakımlısı olsa dahi illaki problemler çıkartıyor. - 20-02-2021, 11:58:59D segment olarak superb idealdir. Düşük Km yüksek model bulabilirsen kaçırma
Audi yedek parça fiyatları bmw yi aratmaz hatta geçer bile.
C segment olarak düşünürsen yeni octavia çok güzel olmuş. Bütçenize uyuyor.
Hayırlı olsun şimdiden - 20-02-2021, 12:00:32Ben olsam o paralara sıfır Civic çekerim ama BMW konforunu vermez . Corollara aynı eoruneuz yine BMW konforu performansı aranir. Dediğiniz modele yakın araçlar ne olabilir süperb yenin Octavia çok fena diyorlar Passat olabilir Audi felan olabilir veya Insignia olabilir ki hem güçlü hemde sanırım en az arıza çıkaran d segmentine mi ne girmişti
- 20-02-2021, 12:15:51Az önce bir ilandaki beyfendi ile görüştüm pazartesi günü göreceğim aracı A4 doğru seçim olacak benim içinKOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle