• 20-02-2021, 11:44:43
    #10
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 3 serisi makyajli kasa. muadili yok o parada.
    3 serisi çakal kasa olmuş, genç zamanda olsaydık oldukça güzel araba ama yaş ilerledi bize yakışmaz. Biraz daha ağır bir araç bakıyorum.
  • 20-02-2021, 11:45:45
    #11
    Teneke passatçılar kızacak ama attan inip eşeğe binmeni tavsiye etmem. Performans sıkıntısı yüzünden aracı satmak zorunda kalabilirsin a4 tercih edilir. Toyota falan boş iş.
  • 20-02-2021, 11:47:15
    #12
    mkaaNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volvo s60 öneririm hocam 330k ya 54 binde temiz boyasız otomatikler var. Gayet basarili bir arac.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...64546916/detay mesela
    Bu ilanı görmüştüm volvo tartışmasız yakışıklı marka ancak s60 modeli araç içi küçük. 2 çocuk var biraz daha geniş araba bakıyorum.
  • 20-02-2021, 11:49:10
    #13
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teneke passatçılar kızacak ama attan inip eşeğe binmeni tavsiye etmem. Performans sıkıntısı yüzünden aracı satmak zorunda kalabilirsin a4 tercih edilir. Toyota falan boş iş.
    Passat güzel araç hocam aslında, pederde 2016 modeli var ancak fiyat bakımından çok yüksek 2 yıl önce olsaydı düşünmeden passatı tercih ederdim. Ancak şu anda passata bu paralar verilmez, onun yerine ford mondeo 2.0 alırım çok daha iyi.
    Dediğin gibi A4 şu anda en mantıklı tercih olacak sanırsam.
    Aynı zamanda BMW'yi performans için almıştım. Beygiri biraz yükseltmiştim stok 258Hp ben 340hp getirdim çok güzel gidiyordu ancak artık yaşı itibariyle çok masraf çıkartıyordu. BMW eski kasalara binmek için sanayiye yakın yerde oturmak lazım. Bakımlısı olsa dahi illaki problemler çıkartıyor.
  • 20-02-2021, 11:52:28
    #14
    2019 model 24 bin de 6.900TL tramerli GOLF aracımı satıyorum. İlgilenirseniz görüşebiliriz.
  • 20-02-2021, 11:58:59
    #15
    D segment olarak superb idealdir. Düşük Km yüksek model bulabilirsen kaçırma
    Audi yedek parça fiyatları bmw yi aratmaz hatta geçer bile.

    C segment olarak düşünürsen yeni octavia çok güzel olmuş. Bütçenize uyuyor.

    Hayırlı olsun şimdiden
  • 20-02-2021, 12:00:32
    #16
    Kurumsal Üye
    Ben olsam o paralara sıfır Civic çekerim ama BMW konforunu vermez . Corollara aynı eoruneuz yine BMW konforu performansı aranir. Dediğiniz modele yakın araçlar ne olabilir süperb yenin Octavia çok fena diyorlar Passat olabilir Audi felan olabilir veya Insignia olabilir ki hem güçlü hemde sanırım en az arıza çıkaran d segmentine mi ne girmişti
  • 20-02-2021, 12:09:16
    #17
    A4 alın. İmkan varsa quattro olsun. BWM sonrası diğer araçlar sizi mutlu etmez.
  • 20-02-2021, 12:15:51
    #18
    KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A4 alın. İmkan varsa quattoro olsun. BWM sonrası diğer araçlar sizi mutlu etmez.
    Az önce bir ilandaki beyfendi ile görüştüm pazartesi günü göreceğim aracı A4 doğru seçim olacak benim için