Ben olsam o paralara sıfır Civic çekerim ama BMW konforunu vermez . Corollara aynı eoruneuz yine BMW konforu performansı aranir. Dediğiniz modele yakın araçlar ne olabilir süperb yenin Octavia çok fena diyorlar Passat olabilir Audi felan olabilir veya Insignia olabilir ki hem güçlü hemde sanırım en az arıza çıkaran d segmentine mi ne girmişti