mkaaNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Volvo s60 öneririm hocam 330k ya 54 binde temiz boyasız otomatikler var. Gayet basarili bir arac.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...64546916/detay mesela
Bu ilanı görmüştüm volvo tartışmasız yakışıklı marka ancak s60 modeli araç içi küçük. 2 çocuk var biraz daha geniş araba bakıyorum.