• 19-02-2021, 15:28:18
    #1
    Arkadaşlar maaliye nasıl Adsense'den verileri isteyip vergi takibi başlatıyorsa aynısını yarın bir gün R10 içinde başlatabilir mi acaba? Bütün ticaret puanlarımız ve ödeme aldığımız her şey zaten belli.
  • 19-02-2021, 15:28:49
    #2
    Takıp
  • 19-02-2021, 15:29:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    başlattı zaten. Yakın zamanda btc, yazılımcı vs internetin tüm alanlarında sürprizler gelecek
  • 19-02-2021, 15:29:22
    #4
    Olabilir
  • 19-02-2021, 15:31:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neyse bir şey demicem
  • 19-02-2021, 15:31:30
    #6
    yok artık... en azından şimdilik...
  • 19-02-2021, 15:31:58
    #7
    yok hocam onu yapamazlar , ingilterede olanı var amerikada olanı var neye göre yapıcak
  • 19-02-2021, 15:32:35
    #8
    Takip.
  • 19-02-2021, 15:33:34
    #9
    sanmam hocam öyle bir durumda r10 yüzde 60 oranında üyelerini kaybeder

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar maaliye nasıl Adsense'den verileri isteyip vergi takibi başlatıyorsa aynısını yarın bir gün R10 içinde başlatabilir mi acaba? Bütün ticaret puanlarımız ve ödeme aldığımız her şey zaten belli.