sanmam hocam öyle bir durumda r10 yüzde 60 oranında üyelerini kaybeder
Arkadaşlar maaliye nasıl Adsense'den verileri isteyip vergi takibi başlatıyorsa aynısını yarın bir gün R10 içinde başlatabilir mi acaba? Bütün ticaret puanlarımız ve ödeme aldığımız her şey zaten belli.