sanmam hocam öyle bir durumda r10 yüzde 60 oranında üyelerini kaybeder

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar maaliye nasıl Adsense'den verileri isteyip vergi takibi başlatıyorsa aynısını yarın bir gün R10 içinde başlatabilir mi acaba? Bütün ticaret puanlarımız ve ödeme aldığımız her şey zaten belli.