Arkadaşlar maaliye nasıl Adsense'den verileri isteyip vergi takibi başlatıyorsa aynısını yarın bir gün R10 içinde başlatabilir mi acaba? Bütün ticaret puanlarımız ve ödeme aldığımız her şey zaten belli.