• 16-02-2021, 14:32:47
    #1
    2. Dönem derslerini seçiyorum bir çoğu zaten zorunlu ders 2 tane seçmeli var ve ben birini seçmek istemiyorum ama zorunlu olarak seçmeniz gerekiyor deniyor bu madem zorunlu neden seçmeli olarak koydular ki ? Bu seçmelisiniz diyen hoca dersin kendi hocası acaba bilerek mi yapıyor. Normalde 30 kredi almalıyız her dönem fakat tüm dersleri de seçsek 26 kredi oluyor staj var ama onu seçemiyoruz o 8 kredi o eğer otomatik var sayılıyorsa da ben o istemediğim dersi seçmesem bile stajın kredisi eklenince 30krediyi geçiyor. Garip bu şekilde olan var mı ? Seçmeliyi zorunlu olarak seçenler
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Bizde de 20 küsür seçmeli vardı ama her dönem 7 tane falan açılırdı. Hem kişi sayısı ile alakalı hem de dönemsel olarak öğretim görevlilerin müsaitliğine göre açılmaktadır. Mezun olmak için bölüm tarafından verilen seçmeli derslerden belirtilen kadar almak zorunluluğunuz var. Bizde 2 dönem toplam 7 tane seçmeli zorunluydu.
  • 16-02-2021, 14:41:24
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bizde de 20 küsür seçmeli vardı ama her dönem 7 tane falan açılırdı. Hem kişi sayısı ile alakalı hem de dönemsel olarak öğretim görevlilerin müsaitliğine göre açılmaktadır. Mezun olmak için bölüm tarafından verilen seçmeli derslerden belirtilen kadar almak zorunluluğunuz var. Bizde 2 dönem toplam 7 tane seçmeli zorunluydu.