Bizde de 20 küsür seçmeli vardı ama her dönem 7 tane falan açılırdı. Hem kişi sayısı ile alakalı hem de dönemsel olarak öğretim görevlilerin müsaitliğine göre açılmaktadır. Mezun olmak için bölüm tarafından verilen seçmeli derslerden belirtilen kadar almak zorunluluğunuz var. Bizde 2 dönem toplam 7 tane seçmeli zorunluydu.