2. Dönem derslerini seçiyorum bir çoğu zaten zorunlu ders 2 tane seçmeli var ve ben birini seçmek istemiyorum ama zorunlu olarak seçmeniz gerekiyor deniyor bu madem zorunlu neden seçmeli olarak koydular ki ? Bu seçmelisiniz diyen hoca dersin kendi hocası acaba bilerek mi yapıyor. Normalde 30 kredi almalıyız her dönem fakat tüm dersleri de seçsek 26 kredi oluyor staj var ama onu seçemiyoruz o 8 kredi o eğer otomatik var sayılıyorsa da ben o istemediğim dersi seçmesem bile stajın kredisi eklenince 30krediyi geçiyor. Garip bu şekilde olan var mı ? Seçmeliyi zorunlu olarak seçenler