• 16-02-2021, 00:10:21
    #1
    Arkadaşlar başlığı biraz tuhaf gelebilir ama bir fikrim var
    R10 da bir sürü ticaret yapılıyor bir çoğunun e ticaret sitesi var bir çoğumuz da bu yolda projeleri var bende projeleri olanlar arasındayım.

    Fikrim topluluk haline gelsek ve bir yada bir kaç kargo firmasıyla anlaşsak nasıl olur teklif verirler mi ? Aramızda kargo firmasında çalışan bile vardır bu konuda destekte olurlar eminim şimdi tek tek fiyat istesek 10 tl de diyolar 15 de 20 de ama bir topluluk olsak eminim yakın zamanda sayımız 100+ üzeri olur bize kargo firması özel teklif sunmaz mı ?

    Ek olarak:
    Sistemin işleyişi hakkında bilgi vermek isterim kupon üzerinden değilde aklımda plan var bir dernek dernek adı altında toplanabiliriz sembolik yıllık 10-20 tl bir ücretle üyelik oluşturabiliriz. 5-10 artık dernek neyi gerektiriyorsa yönetim olabilir artık teknoloji çağında online olarak bile toplantılar yapılabilir. Ya aslında etid örneği ama ben aylık 500 tl veremem böyle bir üyeliğe yani bir çatı altında toplanıp kargo firmasıyla anlaşıp gerekirse paytr shopier gibi yerlerde faydalı olabilecek yerlerle anlaşıp üyelerin faydalanacağı iş şuan pandemi dükkanların kapalılığı sürecin belirsizliği kafamda bu fikri yarattı ama bu platfrom o kadar büyük ki projemi sunabiliyorum sadece belki gerçekleşir belki gerçekleşmez.
  • 16-02-2021, 00:12:46
    #2
    Rahatlıkla suistimal edilir. R10 böyle bir sorumluluk almaz. DoIandırıcılar kargo gönderebilir.
  • 16-02-2021, 00:12:46
    #3
    mantikli
  • 16-02-2021, 00:13:14
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatlıkla suistimal edilir. R10 böyle bir sorumluluk almaz. DoIandırıcılar kargo gönderebilir.
    üyeler arasında seçici olunursa sorun olmaz
  • 16-02-2021, 00:13:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    r10daki kargocularda torpili yapar tamamdır.
  • 16-02-2021, 00:14:11
    #6
    Kararsızım
  • 16-02-2021, 00:14:22
    #7
    Forumda bir arkadaş 0-99* desi arası kargo kodu satıyordu 8 9 lira gibi bir fiyata
  • 16-02-2021, 00:15:10
    #8
    Çok mantıklı ama o sistem nasıl olacak. 15 gündür mng gibi dandik bir firmanın peşindeyim kargo anlaşması için. Adamlar umursamıyor bile doğru düzgün ama dediğiniz gibi bu şekilde bir sistem olursa çok daha güçlü olabiliriz. Fiyatlarda ilgi alaka da çok daha fazla artar..
  • 16-02-2021, 00:15:43
    #9
    Mantıklı fikirde... anlaşsak nasıl olacak ki? Özel indirimler nasıl sağlanabilir mesela ? Sistem nasıl işler?