BozR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Kargo Kardeşiliği
12
●309
- 16-02-2021, 00:21:24Hocam cari diye birşey var bu kez takibini yapamazsınız tek abone numarasından kargo gidicek. örnek A Butik adına gidecek tüm kargolar o dicek benim adıma gitsin o dicek bunun adına veya kargo 1 inizde olacak yetkilinin birisinde veya içinizden birisinde biri toplu 100 kargo kesti ücreti ödemedi ne diyebilirsiniz ki adama ?

Yani çok riskli böyle şeyler. - 16-02-2021, 00:24:57biraz kafa yorunca şu şekilde bir şey olabilir. İlk olarak durumu ikiye ayırmak gerekiyor. İlk kısımda belli seneden beri foruma üye olmuş olan kişiler, ikinci kısımda ise belli üyeliklere sahip olan kişiler (üyelik paketi eklenebilir mesaj kutusu üyelikleri gibi) bu kişilere ise forum tarafından bir kullanıcı numarası atanması lazım. Aynı gittigidiyor sistemindeki gibi kargoya o numarayı verince belli oranda indirim sağlanacak. Belli geçerlilik süresi olacak tabi.
Fikir geliştirilebilir. Çok güzel olur. - 16-02-2021, 00:46:04yok hocam kafamdaki projede sistem dernek adı altında üyelere sunulacak yani hb satışı yapan mağazalara bir liste atıyorlar şu şu desi arası şu şu fiyata bizde de derneğe üye olanlar şuşu fiyat arası ödeyecekBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim biraz daha detay yazdım projeyle ilgiliBozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dernek adı altında yapılacak bir sistem her kategoriden belki binlerce üye olacak bu sistem sayesinde özel bir kısım olabilir mesela çok şikayet gleen üyelerin siteleri değerlendirilir üyelikten çıkartılır.BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz daha detay ekledim ama şu olsa kararım kesin olur dediğiniz birşey varsa cidden sizin gibi kararsız olanların bir çoğu fikrini olumlu yönde değiştirir.Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en son 30 tl idi beyaz eşyalar için çok iyi ortalama 50-90 ds ürünleri ama benim ürünlerim mesela max 5-6 dsAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem dernek adı altında olacak şahıs yada şirketten ziyade kurum üyeliğiniz öncelik tanılacak çünkü şahısla şirketle gittiğinizde teklifler gerçekten umursamıyolar ama rakamsal olarak çoğunluk olunca ister istemez hızlandıracaklar şimdi bir trendyolun kargo firma anlaşmasını düşünürsek aylık milyon paketten hesapladığımızda adamlar velinimet olarak bakıyorlardır eminimEhliKeyf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafamdaki sistem dernek adı altında etid gibi ayrıcalıkları olacak öncelik en büyük sıkıntı pos komisyonları ve kargo belki ilerde e ticaret scriptleri_KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam öyle düşünmedim ben dernek olrak her ticaret yapan kişiler en düşük şahıs şirketi olarak başvuracak şekilde kod verilmecek ama altyapı belki kargo firması belki bizden isterler bilmiyorum konunun içine girdikçe yeni yeni şeyler çıkıyorekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım dediğiniz şey bir üyeliğe kod verilecek herkese o kod verecek indirimli kargo gönderecek benim anladığım ama benim sistemde herkes ayrı sisteme dahil olan herkes kendi firmasıyla başvuracak ama üye olduğu iiçin her üyeye sabit fiyat vereceklerHalilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim fikrim aslında herkes kendisi başvuracak kimse kimseden kod istemiyecek sadece xx kargo ile anlaşma sonucu başvuruda bulunan üye sabit fiyattan teklif alacakcaliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
