• 16-02-2021, 00:20:30
    #10
    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyeler arasında seçici olunursa sorun olmaz
    O zaman arkadaş grubu gibi olur durum. Kesinlikle suistimal edilecektir.
  • 16-02-2021, 00:21:24
    #11
    Hocam cari diye birşey var bu kez takibini yapamazsınız tek abone numarasından kargo gidicek. örnek A Butik adına gidecek tüm kargolar o dicek benim adıma gitsin o dicek bunun adına veya kargo 1 inizde olacak yetkilinin birisinde veya içinizden birisinde biri toplu 100 kargo kesti ücreti ödemedi ne diyebilirsiniz ki adama ?
    Yani çok riskli böyle şeyler.
  • 16-02-2021, 00:24:57
    #12
    biraz kafa yorunca şu şekilde bir şey olabilir. İlk olarak durumu ikiye ayırmak gerekiyor. İlk kısımda belli seneden beri foruma üye olmuş olan kişiler, ikinci kısımda ise belli üyeliklere sahip olan kişiler (üyelik paketi eklenebilir mesaj kutusu üyelikleri gibi) bu kişilere ise forum tarafından bir kullanıcı numarası atanması lazım. Aynı gittigidiyor sistemindeki gibi kargoya o numarayı verince belli oranda indirim sağlanacak. Belli geçerlilik süresi olacak tabi.
    Fikir geliştirilebilir. Çok güzel olur.
  • 16-02-2021, 00:46:04
    #13
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatlıkla suistimal edilir. R10 böyle bir sorumluluk almaz. DoIandırıcılar kargo gönderebilir.
    yok hocam kafamdaki projede sistem dernek adı altında üyelere sunulacak yani hb satışı yapan mağazalara bir liste atıyorlar şu şu desi arası şu şu fiyata bizde de derneğe üye olanlar şuşu fiyat arası ödeyecek

    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantikli
    teşekkür ederim biraz daha detay yazdım projeyle ilgili

    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyeler arasında seçici olunursa sorun olmaz
    dernek adı altında yapılacak bir sistem her kategoriden belki binlerce üye olacak bu sistem sayesinde özel bir kısım olabilir mesela çok şikayet gleen üyelerin siteleri değerlendirilir üyelikten çıkartılır.
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kararsızım
    biraz daha detay ekledim ama şu olsa kararım kesin olur dediğiniz birşey varsa cidden sizin gibi kararsız olanların bir çoğu fikrini olumlu yönde değiştirir.
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bir arkadaş 0-99* desi arası kargo kodu satıyordu 8 9 lira gibi bir fiyata
    en son 30 tl idi beyaz eşyalar için çok iyi ortalama 50-90 ds ürünleri ama benim ürünlerim mesela max 5-6 ds
    EhliKeyf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı ama o sistem nasıl olacak. 15 gündür mng gibi dandik bir firmanın peşindeyim kargo anlaşması için. Adamlar umursamıyor bile doğru düzgün ama dediğiniz gibi bu şekilde bir sistem olursa çok daha güçlü olabiliriz. Fiyatlarda ilgi alaka da çok daha fazla artar..
    sistem dernek adı altında olacak şahıs yada şirketten ziyade kurum üyeliğiniz öncelik tanılacak çünkü şahısla şirketle gittiğinizde teklifler gerçekten umursamıyolar ama rakamsal olarak çoğunluk olunca ister istemez hızlandıracaklar şimdi bir trendyolun kargo firma anlaşmasını düşünürsek aylık milyon paketten hesapladığımızda adamlar velinimet olarak bakıyorlardır eminim

    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı fikirde... anlaşsak nasıl olacak ki? Özel indirimler nasıl sağlanabilir mesela ? Sistem nasıl işler?
    kafamdaki sistem dernek adı altında etid gibi ayrıcalıkları olacak öncelik en büyük sıkıntı pos komisyonları ve kargo belki ilerde e ticaret scriptleri

    ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman arkadaş grubu gibi olur durum. Kesinlikle suistimal edilecektir.
    yok hocam öyle düşünmedim ben dernek olrak her ticaret yapan kişiler en düşük şahıs şirketi olarak başvuracak şekilde kod verilmecek ama altyapı belki kargo firması belki bizden isterler bilmiyorum konunun içine girdikçe yeni yeni şeyler çıkıyor
    Halilahmad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cari diye birşey var bu kez takibini yapamazsınız tek abone numarasından kargo gidicek. örnek A Butik adına gidecek tüm kargolar o dicek benim adıma gitsin o dicek bunun adına veya kargo 1 inizde olacak yetkilinin birisinde veya içinizden birisinde biri toplu 100 kargo kesti ücreti ödemedi ne diyebilirsiniz ki adama ?
    Yani çok riskli böyle şeyler.
    sanırım dediğiniz şey bir üyeliğe kod verilecek herkese o kod verecek indirimli kargo gönderecek benim anladığım ama benim sistemde herkes ayrı sisteme dahil olan herkes kendi firmasıyla başvuracak ama üye olduğu iiçin her üyeye sabit fiyat verecekler


    caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz kafa yorunca şu şekilde bir şey olabilir. İlk olarak durumu ikiye ayırmak gerekiyor. İlk kısımda belli seneden beri foruma üye olmuş olan kişiler, ikinci kısımda ise belli üyeliklere sahip olan kişiler (üyelik paketi eklenebilir mesaj kutusu üyelikleri gibi) bu kişilere ise forum tarafından bir kullanıcı numarası atanması lazım. Aynı gittigidiyor sistemindeki gibi kargoya o numarayı verince belli oranda indirim sağlanacak. Belli geçerlilik süresi olacak tabi.
    Fikir geliştirilebilir. Çok güzel olur.
    benim fikrim aslında herkes kendisi başvuracak kimse kimseden kod istemiyecek sadece xx kargo ile anlaşma sonucu başvuruda bulunan üye sabit fiyattan teklif alacak