biraz kafa yorunca şu şekilde bir şey olabilir. İlk olarak durumu ikiye ayırmak gerekiyor. İlk kısımda belli seneden beri foruma üye olmuş olan kişiler, ikinci kısımda ise belli üyeliklere sahip olan kişiler (üyelik paketi eklenebilir mesaj kutusu üyelikleri gibi) bu kişilere ise forum tarafından bir kullanıcı numarası atanması lazım. Aynı gittigidiyor sistemindeki gibi kargoya o numarayı verince belli oranda indirim sağlanacak. Belli geçerlilik süresi olacak tabi.
Fikir geliştirilebilir. Çok güzel olur.