Selam arkadaşlar,
3d printer ile saydam anahtarlık basan var mı? Ya da bildiğiniz bir yer?
Yaklaşık 50-100 adet bastıracağım.
İyi çalışmalar.
3d printer saydam anahtarlık basan var mı?
6
●84
- 15-02-2021, 12:56:580552-212-kırk-iki-doksan-dokuz whatsapp veya gsm üzerinden iletişim kurarsanız yardımcı olabilirim.
- 15-02-2021, 13:03:11saydam baskı zor hocam
Ama isterseniz şeffaf epoksi döküm yaparız kalıp alıp 3D yazıcıda
İletişime gecerseniz yardımcı olayım
Dogum gununuz kutlu olsun hocam aynı gun doğmuşuzRedS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2021, 13:05:32sizinde doğum gününüz kutlu olsun hocamutku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2021, 13:06:32Bu şekilde saydam hoş gözüküyor açıkçası.rnickeymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler hocam. Birkaç arkadaşla görüştük, sadece 3d printer ile bu kadar saydam olmuyormuş. O yüzden farklı arayışlara girdim.RedS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj gönderdim.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle