saydam baskı zor hocam
Ama isterseniz şeffaf epoksi döküm yaparız kalıp alıp 3D yazıcıda
İletişime gecerseniz yardımcı olayım



RedS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saydam baskı biraz zor, çok bulanık olur arkası zor gözükür, ama abs plastikte ekstra birkaç aşamayla saydamlığa ulaşılabiliyor
Dogum gununuz kutlu olsun hocam aynı gun doğmuşuz