rnickeymouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal renk olmaz mi
Bu şekilde saydam hoş gözüküyor açıkçası.
sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0552-212-kırk-iki-doksan-dokuz whatsapp veya gsm üzerinden iletişim kurarsanız yardımcı olabilirim.
RedS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saydam baskı biraz zor, çok bulanık olur arkası zor gözükür, ama abs plastikte ekstra birkaç aşamayla saydamlığa ulaşılabiliyor
Teşekkürler hocam. Birkaç arkadaşla görüştük, sadece 3d printer ile bu kadar saydam olmuyormuş. O yüzden farklı arayışlara girdim.
utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saydam baskı zor hocam
Ama isterseniz şeffaf epoksi döküm yaparız kalıp alıp 3D yazıcıda
İletişime gecerseniz yardımcı olayım
Dogum gununuz kutlu olsun hocam aynı gun doğmuşuz
Mesaj gönderdim.