Bu şekilde saydam hoş gözüküyor açıkçası.
0552-212-kırk-iki-doksan-dokuz whatsapp veya gsm üzerinden iletişim kurarsanız yardımcı olabilirim.
saydam baskı biraz zor, çok bulanık olur arkası zor gözükür, ama abs plastikte ekstra birkaç aşamayla saydamlığa ulaşılabiliyor
Teşekkürler hocam. Birkaç arkadaşla görüştük, sadece 3d printer ile bu kadar saydam olmuyormuş. O yüzden farklı arayışlara girdim.
saydam baskı zor hocam
Ama isterseniz şeffaf epoksi döküm yaparız kalıp alıp 3D yazıcıda
İletişime gecerseniz yardımcı olayım
Dogum gununuz kutlu olsun hocam aynı gun doğmuşuz
Mesaj gönderdim.